lunes, 8 de febrero de 2021

Feeling every sunset

Putísima distorsión de guitarra nos oídos e enténdoo todo

absolutamente todo

no universo.

Putísima voz rasgada e desafinándome dentro, 

desgarrándome a pel con dous dedos e revelando deus sabe qué.

Non tiña suficiente sangue, pero agora si.

Non tiña máis preguntas, só respostas rápidas coma bólidos.

Non se pode pretender vivir despacio cando o tempo berra

nos oídos

cando nos consumimos a cada paso

camiñando sobre vidros cortados.

Camiño triunfante, orgullosa sobre un monte de merda

sen distinguirme do laranxa desta escuridade quente

que veu sustituír o alento que me dabas

e xa non teño.

Putísima distorsión de guitarra nos oídos e entendo todo

e súdanme os ollos do esforzo e das ganas de arrincarmos

porque entendo todo e non me colle

na caaveira que me fai de cara.


...'cause a heartbreaker starts with a broken heart

and I'm broken then run girl just run

don't try to fix me

run away

don't waste your time with me

No hay comentarios:

Publicar un comentario