jueves, 12 de enero de 2012

Eu atendendo.

Dasme bidóns de maná salobre
alimento pombas con moedas de cobre.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

Verques dos ollos gasolina e laranxas
nos dedos ofrezo vermellas migaxas.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

Alimento pombas con moedas de cobre
para que nunca fuxas, tarántula nobre.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

Cos dedos ofrezo vermellas migaxas
dandy de especias, para que non te vaias.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

Para que nunca fuxas, tarántula nobre
e a árbore non sufra ao volverse podre.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

Dandy de especias, para que non te vaias
e o corazón morra á calor da praia.
Eu atendendo meu cachorro
Eu atendendo meu cachorro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario