jueves, 29 de diciembre de 2011

Funeral

Onde se pode atopar unha pistola?
mais non é o mellor, non é o mellor
morder limóns dende fora
dende dentro é cómodo de máis, un desdobramento e voilá!
Ela era máis pequeniña e estaba lonxe coma unha pantasma verde
DIÁLOGO

- Hipócrita plasticosa!!! morre antes de que chegue a caída!

-Pero teño a miña peceira completa, mira, ves? non lle falta ningún vechiño.

-Tiveches tarántulas e cachorros weeeee weeeee e cousiñas verdes, por qué non choras? Voute pegar ate que sepas chorar!!

-Perdón... se me dixeses pasos de cangrexo, avoíña...

-Non podes, iso si que non, todo ten que ter o THE END que é o teu amigo bonito, pero non quero que me lixes con toda esa porcallada.

-Still have...

-Aur aur aur auuuuuur!! eu non entendía e facíao, e todo era tan importante... e había unha pantera, recordas? e un Sapoconcho e un ente atrapado detrás da pantalla, que case a rompes escarbando co dediño...

-Agora entendo.

-Agora non serve, nin sequera as falanxes o conseguen, chegou a túa hora.


as baleas xa non son baleas
ven aquí, balea
cachorro
dentes pequeniños que me morden.

No hay comentarios:

Publicar un comentario